BodoCraft

Ez a blog azért készült,hogy megismertessem a minecraft tört szerverem sok emberrel!

Friss topikok

  • Kinter Krisztián: Sziasztok! Szeretném ha bele Írnátok engem a whit-listbe vagy mibe mert nem tudok belépni. :( (2011.11.19. 09:08) Chat
  • bazsa1998: Léccives nézzenek már fel az adminok.Már több mint 3 honapja irtam és semmi reagálás (2011.10.28. 00:09) Lagg,Tagok,etc...
  • Sajtos07: most én vagyok a béna vagy a gép mert nekem nem dobja be a honlapot xD (2011.10.20. 14:42) Elköltöztünk!
  • Fedor17: szeva. én már írtam e-mailt is, meg skype ra is felvettelek! hamachi az televan. és már 2 napja se... (2011.08.09. 12:53) Tagok
  • DJman98: Nekem se Skype-on se Hamachim. Akk én hogyan jelentkezzek????? (2011.08.04. 09:29) BodoCraft nyitás

Új világ(ok)

2011.07.13. 11:00 | Aknakukac | 9 komment

Sziasztok!

 Aki rendszeresen nézi a blogot(nem hiszem hogy van ilyen a rengeteg kihagyás után), az tudhatja, hogy már rengeteg ideje nem volt új post.Ennek több oka is volt.Például,hogy úgy éreztem, hogy nincs sok értelme, és hogy úgy sem érdekel senkit csak a szerver adatai.Másrészt nagyon kedvem sem volt hozzá, nem motivált semmi, senki.De most rászántam magamat és mindeféle újulásról beszámolok nektek a szerverrel kapcsolatosan.Szóval ugye kb 1 hónapja nem postoltam azóta már 4x váltottunk mapot (nem viccelek!).A map váltásnak a fő indoka általában egy kedves griefer, vagy éppenséggel igényesebb várost szeretünk volna.Az új mapokkal egyre szebb városok jöttek létre és egyre jobban odafigyeltünk mindenre, belejöttünk a város készítésbe.Az 5. mappal, tehát a legújabbal jutottunk talán el addig a szintig, hogy tényleg egy szép, rendezett, igényes kis városkában élhessen a nép és ezzel megadva az alaphangulatot a szerverre érkező friss playereknek.Persze a régi motorosoknak is jobb érzés rendezett környezetben bannolni:)

A szabályzat is jócskán kibővült azóta.Sőt inkább azt mondom, hogy most már van normális szabályzat.És persze sokat szigorodtunk ennyi idő alatt és jobban feltudjuk mérni mondjuk éppenséggel egy bannak a realitását.Illetve hogy mit engedhetünk meg egy playernek és mit nem.Azóta sokkal jobban odafigyelünk arra, hogy kit fogadunk be a szerverre.Mostanság egy normálisan megfogalmazott bemutatkozás és 12 éves kor alatt/nélkül be sem engedünk senkit.Az admin csapat is bővült/átalakult teljes mértékben.A legrégebbi admin rajtam kívül BenceKing, akinek a   mostani neve becus, eredeti neve pedig szimplán bence volt.Ő már 1,5 hónapja segíti a szervert minden elképzelhető formában (talán ő az egyik legszigorúbb admin, nemárt vele nem kekeckedni:))Aztán jött még AdamHawk aki szintén jó admin és sokat segít mindenben és itt van Még Morfologus és AnonymGirL akik sosem bírnak leállni a szebbnél szebb építmények készítésével.De nem is baj.Szegény Morf már 4x-re építi újra teljesen a Voyagert a map váltások miatt:)Kiatartás neki!Aztán itt van még BarnusKing aki már sweden név alatt fut  szerveren illetve már nem nagyon aktív nem is tudom mikor láttam utoljára de szerintem csak lazul és nyaral egy jót:)A player társaság pedig napról napra változik persze.Már rengeteg felhasználója van a BodoCraft-nak aminek nagyon örülök!

A szerver 1 hónapja fut majdnem hostingtól.A hostinggal én, ha nem is mindig de aránylag meg vagyok elégedve.És mivel 2 nap múlva lejár az 1 hónapoos befizetés arra kérek mindenkit aki ezt a postot olvassa,hogy ha szeretnétek következő héten is szervert , akkor aki teheti az támogasson egy pici pénzel.Előre is köszönöm! Ide lehet küldeni a pénzt!: 8777, Homokkomárom Jókai ut. 8. Bodó Tamás részére

 

További Jó nyarat és kellemesen eltöltött időt kíván a BodoCraft team mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodocraft.blog.hu/api/trackback/id/tr743062925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BROKl 2011.07.13. 12:27:49

Csövi Broki vagyok és érdeklődnék, hogy mi oka lehet annak hogy: Megpróbálok felmenni a szerverre a jól megszokott Broki névvel és közli velem hogy nem vagyok fent a white-list-en......
Ötlet???? (Tegnap még fel tudtam menni!)

Aknakukac 2011.07.13. 13:17:37

Az az oka hogy az új map ota a rendzser magátol törölte a whitelist nagy részét.Egyébként semmi pánik mindenkit visszarakok.Tehát visszavettelek téged is!

keksz1997 2011.07.15. 17:58:07

Sziasztok!

Már voltam a szerveren csak amikor be szeretnék lépni nem enged be mert nem vagyok rajta white listán!

Nagyon szeretném ha visszavennél a white listára!

A nevem:keksz1997

keksz1997 2011.07.15. 18:02:41

EGyébként zsír lett a a térkép!!!!!!!!!!!!

TedTrollington 2011.07.15. 22:45:47

Üdv, én Baly94 vok a szerverről, és még nem tudok felmenni. ha visszavennél örülnék, néha szívesen megnézném mi a helyzet, meg felhúznám megint a házamat..

GerydosHUN 2011.07.16. 16:08:45

Hy, majd lehet h átmek hozzátok homokomáromba, azt köszönök a Petinek is, a faterod neve és a lakcím útán jöttem rá h a bátyád az osztálytársam. ^^

KillerGeri 2011.07.16. 20:44:11

hello szeretnék jelentkezni a szerverre írjatok hogy mi a teendő a nevem: bandit elöre is köszönöm:D

Aknakukac 2011.07.17. 09:15:56

Killer irj egy e-mail bemutatkozással a bodocraft@gmail címre
süti beállítások módosítása